Ylva här

Hej hej!!!! :)
Jag heter Ylva och fyllde 14 år i måndags. Jag går i musikklass på bergtorpsskolan.
Jag gillar att skratta, träna, vara med kompisar men framför-allt att dansa.
Jag tränar friidrott oftast 1 gång i veckan, men ibland blir det två. Dansar gör jag på Stepz Dansskola 3 gånger i veckan. Men ska kanske börja med 4 gånger :)
Älskar stepz. Om ni funderar över att börja dansa så tycker jag absolut att ni ska välja Stepz. Finns massor av olika kurser :) Både för nybörjare och fortsättning :)
Min familj består av min mamma, min pappa, min storebror som är 16 år och min lillebror som är 7 år. :)
Ja, det var lite kort om mig. Om ni har frågor om någon av oss eller bloggen kan ni kommentera inläggen eller maila oss på: [email protected]
driiv
Från en dansuppvisning i Kista
jag
Jag, Vendela, Sodia, Malin
Jag o Cajsa
Pok ♥

Kommentarer
Postat av: Jackie

Tack söta Ylva <3

2011-02-05 @ 01:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0