Ylva här...igen :D

Hej hej!!!! :)
Nu är Ylva här igen och tänkte skriva lite. :)
Idag vaknade jag kl 11 gick och åt frukost, sen la ja mig och sov igen. Vaknade upp nu och ser att jag är ensam hemma. Jag tror de andra åker skidor...trevligt trevligt ;)
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Vi kanske ska åka till elgiganten, siba eller något sånt för att jag har ikke fått min födelsedagspresent än. Vi var i Trysil (Norge) när jag fyllde år, och jag visste inte riktigt vad  jag ville ha. Men jag tror att jag bestämt mig vad jag vill ha:
1. Kamera
Vet inte vad jag vill ha för kamera. Men en rosa skulle vara trevigt ;)
2.
Den ser finare ut i verkligheten. Bara så att ni vet :)
3. Pengar
Ja, det ända jag vet helt säkert är att jag ska duscha idag. Ibland kan det vara skönt att ha sånna dagar :)
Jag o Vendela när vi var små

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0