Ylva skriver :)

Tjena!!!
De senaste 3 dagarna har jag varit ganska upptagen så jag har inte hunnit blogga så mycket. Men jag kan sammanfatta kort.
TISDAG:

Åkte hem till Rebecka, träffa tjejerna tog bilder och gjorde bloggen.
Åkte hem till Malin sov över med de andra :)
ONSDAG:

Alice kom till mig ganska sent på kvällen o sov över
TORSDAG:

Jag åkte till Cajsas nya lägenhet!!! Var jätte fint. Sov över där.
FREDAG: (idag)
Jag vaknade upp hos Cajsa 12.30. Vi åkte en stund till TC. Var inne på U-turn och hittade en mössa som är så himla gullig, har letat efter sånna jätte länge. Det tråkiga var att jag inte hade med så mycket pengar. Kostar 599 kr. Ganska dyrt för en mössa, men bollen är  äkta päls. Finns i flera färger, rosa, lila, vit, grå, svart. :) Den i lila är superfin :) Love it
Pussar o Kramar från Ylva ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0