bevis?

hej alla!

shit har kommit på att jag inte har anmält mig till konfermations-grejjen:S kanske dags.....  men jag gör det bara för lägrets skull, inte för att jag tror på gud elr så, tror jag... nej men jag blir lite arg på min far när han sitter och säger att jorden skapades av en explosion, som om han visste det.. med egna ögon! men det har han ju inte, det kan väll lika väl vara gud. och hur kan vi säga att han inte finns? bevis? nej. wow nu blev det djupt... höll på att börja skriva om livet efter döden. :S

aja nu snart ska jag dra til liseberg med familjen :D asskul!



mina topp tre :









kanske har glömt någon :)

ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hejhej! Fin blogg:)

Vi har en frågestund just nu , snälla fråga MASSA :D

2011-07-12 @ 09:19:17
URL: http://ponniliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0