kan inte andas...

heeeej allla!

är nog världens lyckligaste tjej i väääärlden! vet inte om ni kommer ihåg att jag och alice var på daniel adams ray- konsert för ett tag sen, att min kusin turnerar med honom. och i går hade dom ett gigg nära mitt sommarställe ( som jag är i nu) men grejjen är att tydligen så hade min kusin tagit med heeeela bandet till middag på mitt andra sommarställe..... daniel adams ray har varit hemma hos mig.... jag var ite där, fuuuck!
 
men dan efter, på deras gigg. fick jag v.i.p biljett och gå in gratis, och sedan gå backstage och träffa honom!!!!
 har var såhääääääääääääääääääääääääär söt! världens gulligaste ögon!

gosch.....



kan inte andas....

ta hand om er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0