vart vill jag stå i livet?

hej alla!

min pappa frågade mig idag när vi satt och pratade i soffan, vad jag vill bli när jag blir äldre, vad jag vill göra med mitt liv, villken gymnasielinje jag ska välja... jag har tänkt på det här väldigt länge, säkert i flera år. det känns som att gymnasievalet är livets viktigaste val, att om jag väljer fel linje så har jag sabbat hela min framtid. men jag vet vad jag vill bli men endå så svarar jag alltid "jag vet inte..." det tycker jag nog att alla 14 åringar ska svara på den frågan. visst det är bra att veta vad man vill. men hela livet påverkas inte av ett val. gymnasiet är till för att görra bort sig och välja fel val...

poetiskt... haha! nej men seriöst det ligger något i det ;) ice breaker- mobil = trasig... :O så kan ej lägga upp bilder på wille :( det kom någon slags sörja och vägrar att vakna.

om ni undrar vad jag vill jobba med eventuellt, så är det att designa kläder, väskor :) ritar kläder heeela tiden

KRAM KRAM OCH TA HAND OM ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0