Asos-Ringar

Hej igen!
Har kommit på att jag älskar ringar, men ändå har jag väldigt få. Så jag gick in på asos och kollade deras rea på ringar:

1.
Den här tycker jag är skitfrän och vill verkligen köpa :)
4,5/5 p

2.
Jätte söt och gullig, har alltid velat ha en "love ring"
4/5 p

3.
Tycker den här var väldigt fin, men tyvärr var den one-size, och jag vågar inte köpa det pga att jag har ganska små fingrar.
3,5/5 p

4.
Tror inte jag vill ha den här. Men vill jätte gärna ha en ring med en liten sten i. Tycker det är så fint!
3/5 p

5.
Man ser inte så bra på bilden vad det är för något. Men det är iallafall en guldig orm med ljusblå ögon som är slingrad runt fingret. Väldigt söt :)
3,5/5 p

Är väldigt sugen på att köpa nr 1 och 2. Är det någon som vet om asos tar frakt? Tacksam för svar! ♥

Kommentarer
Postat av: Alice

asos tar frakt 60 kr

2011-06-25 @ 19:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0