Deppvecka

Ja, idag är det alltså den dagen one direction åker hem. Har varit en underbar vecka med både tårar och skratt. Tyvärr då mest tårar :'(
Ibland önskar jag att jag aldrig börjat gilla dom, eftersom att man blir så jävligt besviken när man inte får träffa dom.
Men har nog varit mest deppigt...alla dagar förutom i onsdags.
Det var då jag fick min sko signerad av alla, pratade med Liam, fick kram av Louis, Liam och Niall och en bild med Louis.
Tyvärr blev bilden inte så bra eftersom att min kamera har "3 blixtrar" och Louis trodde att det var den första blixten som tog bilden, fast det var den tredje, så han hann nästan gå iväg :(
Ser även muppad ut, men jag bryr mig inte!



Louis och Malin
Haha den blev suddig för att jag skakade när jag tog bilden :)
Vi är så failade :)

Men är fett ledsen att de åker hem idag! Tror faktiskt att de redan åkt.....deppdag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0