far... din jävel!

hej alla!

just nu kan man säga att jag "hat-älskar" min far :D
idag var jag halft barnvakt till bror, tydligen så skulle helenas mor komma och vara barvakt... men lets face it im a better baby sitter than her!! hahaha ne da.
men iallafall så hade oscar somnat och allt var frid och fröjd bla bla bla... men för att jag skulle höra om han vaknade så hade dörren öppen.
mitt rum var aldeles mörkt, endast min dataskärm lös.
och när jag såg mig omkring i rummet så står en svart man precis brevid mig! man såg bara konturerna av honom så jag såg ej vem det var ..... jag blev så jävla rädd så att jag började slå på mannen väldigt hårt. efter ett tag av misshandel hörde jag mannens garv.... det var pappa ofcourse... jag var så hääääääääääääääär rädd och började storböla... typiskt mig! min far kommer aaaaaaldrig glömma detta, shute :(

jag skulle vilja häls till en god vän som tidigare idag var med i en bilolycka, han fick sladd på bilen och blev nästan halshuggen av ett staket. han överlevde och sitter nu och dricker vodka i sitt hus... vissa har tur

ta hand om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0