Min helg

Torsdag: Åkte in till Grönan med Vendela
Torsdag-på kvällen: Sov över hos Alice med Alice och Cajsa
Alice
haha, jag :)
Fredag:

Åkte in till stan med Cajsa och Alice. Satt och chilade vid kungsan :)
Muppbild
Lördag:

Åkte in till stan med Vendela, Sofia och Helena på en one direction träff. Vi filmade lite olika saker, ex filmade vi när vi sjöng forever young. De som anordnade detta ska klippa ihop allt till en film. Sen ska vi tweeta den till 1D
medlemmarna :)
Lördag-kvällen: Tältade hemma hos Sofia med Sofia och Cajsa :)
Söndag: Åkte in till stan med Cajsa och köpte mina nya shorts.
Träffade Vendela och Cajsa på kvällen också :)
Måndag: Åkte in till stan with the girls :)
Vendela


Rebecka



Sofia

Haha det blev ett lång inlägg :)

Pussar från mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0