patetiskt..

har varit suuuper deppig idag....det var en kille som spelade fotboll i koridåren med sina kompisar. jag stod lite längre bort. och helt plötsligt lät det som om nån tappar miljoner tallrikar i golvet, sen ett skrik. vi sprang ju dit för att kolla vad som hänt. då kommer en kille vars arm var heeeelt blodig, azzå verkligen hela armen! blodet rann ner på golvet, så det var blod överallt! golver var helt fläckigt av blod.... jag blev helt chockad! stog bara helt stilla och glodde på honom när han sprang till skolsköterskan. blir så jävla arg på mig själv! vad fan höll jag på mig! jag skulle hjälpt till och slita av mig tröjjan och täppa för såret! han kunde ju för fan förblöda och dö! fy fan för mig :(
känner mig så misslyckad.... jag blev bara så jävla chockad! har aldrig sett så mycket blod på samma gång..

aja för att gaska upp stämningen så har min nya klänning från asos.se kommit!! benjamin!



den är myyycket finare i verkligheten!

och här är dagens outfit



tröjja: gina tricot 59kr
                     shorts:gina tricot 49kr      




kram malin                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0