sexy and i know it - lmfao

Tjee. suuuup? med mig är det bara bra. ska bara äta middag och sen åka hem till ylva. skittrevligt!
på måndag-fredag är det dansläger med brudarna och sen på fredag åker jag utomlands 2 härliga veckor. love my life! efter det ska jag ev åka till mallorca med f&f och erik, eller vara på landet. sen skåne och sen hemma. haha det var typ min sommar kortfattat. har inte så stor koll på veckorna men men när jag är hemma så ska jag träffa kompisar och tjilla galet. ha en bra kväll! puss

Kommentarer
Postat av: Sofia Persson

Hej! vad kul din blogg verkar. kommer med all säkerhet läsa på din blogg igen. (: Ha en kul helg (:

2011-06-27 @ 18:34:03
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0