skumt...

hej alla!

jag är glad som satan! över inget speciellt, är det inte härligt! är på västkusten med familjen. man blir väldigt isolerad från omvärlden, vad är det för dag idag? världens undergång, va? och får väldigt dålig humor :S shit, jag känner hur jag skrattar inom mig när någon häller upp ett glas cola och säger oj vad det skummar! och jag svarar vad skumt!!!! det är ju så kul! HAAHAA! jag prövade att läsa den texten som ni precis läst väldigt väldigt snappt och med piff och puff röst... det var lite kul! :D

ujuj under veckan som kommer så får jag ett till  syskon! :P är nog mer nervös än helena(pappas sambo :D





haha lite bilder från midsommar :)

kram kram /malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0