Tidsinställt :)

Japp tjoo!
Just nu har vi lunchrast och är antagligen vid ängsholmen och grillar korv! Mys! ♥
Precis som igår kommer vi nog att bada. Det var faktiskt fett varmt vatten igår! :)
Hade min röd-rutiga bikini på mig igår :)
Juste, jag, Malin och Cajsa blev typ stuckna av getingar eller något igår. Det var fett mysko för att det hände vid samma ställe för alla 3. Och för mig och Cajsa hände det samtidigt. Börjar fundera om det är någon växt eller något där. Fast jag hade liksom en gadd i foten...a jag vet inte. Det sved som fan iallafall :)
haha, inte lika söt i verkligheten...;)

Kommentarer
Postat av: BELLA



Tack för tipset ! :)snygg blogg ni också ;)

2011-06-29 @ 15:47:11
URL: http://timetobed.blogg.se/
Postat av: nelly

Om du vill sälja den där bikinin är jag på jakt efter exakt en sådan ;)

2013-11-18 @ 18:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0