tired az hell

hi everyone! im way to tired to blog.... men så ändå så sitter jag här. idag var jag och ylva på grööönan! azkul! synd att det regnade :( och jag kan stolt säga att jag åkte katapulten!! yayyy :D
galet roligt, hah efter den 9:onde gången blev ylva irriterad så då gick vi och åkte ngt annat ;)

ylva är en cooling! hon ska åka dem allra värsta, men så ändå så säger hon efteråt: jag är så cool jag sitter och pillar mig i håret i stället för att skrika! love you!

här är min lista på dem roligaste åken:
@ katapullten
@ insain ( stavnig?)
@ jet line

DISS!:
TWISTER! vilken besvikelse! det enda man gjorde var att sätta sig i vagnen och skutta,skaka, slås hit och dit! inte kul!

kram

Kommentarer
Postat av: Ylva

ylva är en cooling! hon ska åka dem allra värsta, men så ändå så säger hon efteråt: jag är så cool jag sitter och pillar mig i håret i stället för att skrika! love you!



Va? Fattar inte haha :) <3

2011-06-20 @ 16:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0