Tisdag


Sötaste tjejerna med hetaste killen ever!

Kom hem för en stund sedan från Österskär, va där med klassen på nån strand. Badade inte men låg och lite istället och körde lite vollyboll med några andra. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, men typ bara vara j*vligt glad att skolan är slut! Haha... (vet, har avslutning ju imorgon men det räknas ju inte till "skolan" tycker jag... haha) Men ha det bra och njut nu att det är sommar! ;)

(Juste Alice, om du ser det här kan du var jätte snäll och ta med min bild imorgon!)

Kommentarer
Postat av: Alice

Jag hade med mig den idag men jag såg inte dig men jag ger den till dig imorgon :D När har du avslutning?

2011-06-14 @ 13:04:28
Postat av: Vendela

Vi har kl. nio e det ungefär när eran slutar? :)

2011-06-14 @ 13:06:08
Postat av: Alice

okej men då ger jag dig den :)

2011-06-14 @ 19:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0