sommarens utmaning

tjooooosan bananer!

igår var jag hemma hos alice, alltid lika trevligt ♥ kram på dig!
för typ en timma sen gick jag in i duschen, mitt hår har aldrig varit så fettigt i heeela mitt liv :S
men nu är det rent. sen somnade jag i mitt uterum, det var iskallt men jag låg under ett täcke. det var riktigt nice!
nu sitter jag och väntar på att mitt hår ska torka så att jag kan ta bror till stan, baby sitter :D

igår kom jag på en ide, az always ;) nej men att jag måste göra en lista på saker jag ska göra på sommaren!
och om jag inte utför dessa saker så får jag göra ett straff som inte har kommit på än
komentera ett förslag på vad jag ska göra under sommaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0