It's a beautiful day

Har haft en skitkul dag med Vendela.
Vi kom till grönan vid 12. Det var skit mycket människor där! Det var liksom kö för att få en kölapp..kö till att köa haha :) sjukt..
Men Vendela skulle fixa en sak med hennes guldkort, så när vi ändå var där, i servicecentret, så fick hon sitt åkband och jag mitt guldkort! Wiii har köpt ett nu :)
Vi hade det superkul. Åkte insane, tilt och extreme typ det första vi gjorde. Då var det inte så farligt med köer. Men senare på dagen, var det 40 min till Insane och 1h 30min på den nya bergodalbanan-Twister.
Då åkte vi kaffekopparna, och sen drog vi hem :)
Vi tog spårvagnen till Kungsträdgården, gick dit till gräsmattan, satte oss och bara chillade!
Solen sken och humöret var på topp! (haha var bara tvungen att skriva, låter såååå töntigt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0