Allt möjligt :)

Hej hopp!!!

Har varit lite mycket dålig uppdatering från min del. I helgen var jag i Falun och tävlade (friifrott) Åkte femtiden i fredags och kom hem i söndags vid 19.30. Igår så hann jag tyvärr inte blogga pga läxor mm.
jag, just nu :)

Kom hem för ett tag sedan från vår abbakabaré. Gick ok, men verkligen inte mer än så. Är så jävligt (pip) nervöst att stå där med ett dåligt manus som man inte är säker på. Eftersom att vi ändrade på det mesta av pjäsen så blev det ju lite klurigt. Efter att jag gjort det här kommer jag aldrig vara nervös inför att sjunga själv inför publik. Det är verkligen ingenting mot att spela upp en pjäs, plus att sjunga i den..:) Men det är väl lite trevligt :)
Nu ska jag gå och lägga mig. Ni förstår inte hur trött jag är...:(
Kramar från Ylva ♥

Kommentarer
Postat av: Klara

du var sktiduktig ylva! <3

2011-03-16 @ 20:57:23
Postat av: Ylva

mm eller hur...haha :)

2011-03-16 @ 23:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0