my babies

hejsan hoppsan, jag kallas för loppan, eftersom att det är jag som har gjort soppan, som vi ska äta ikväll så om du inte är snäll så får du en smäll

 ett lite längre hej än vanligt som inte ens hängde ihop :S

för några timmar sen kom jag hem från mina kusiner! vi åt marängswich (stavning?) och kollade på film :)
 jag ska färga mitt hår rött!! jag är jättespänd :D rött är tydligen hyper-inne just nu, jag menar kolla på melodifestivalen! varannan tjej är ju rödhårig!

 just nu är jag inne på asos.se, jag letar efter boots! jag såg min kompis alice, shit vad jag blev avundsjuk! så nu mååste jag köpa ett par <3

my babies!! :D såå fina





det här e ju en fin färg :D

kram malin





Kommentarer
Postat av: Alice

ahahaha :D ja ser att ddu e inne på asos vist e den bra :D

2011-03-01 @ 10:52:49
Postat av: Malin

Haha! Ja den har fett fina saker där! Rekomenderar den starkt för er som inte visste om den! :)

2011-03-01 @ 10:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0