Nattinlägg

Försöker sova, men är inte trött… De andra snackar om totalt onödiga saker, respekterar inte folket som försöker sova. Egentligen bryr jag mig inte, är inte trött så :P Vi har tittat på "The Notebook", väldigt bra film, rekomenderar den starkt. Ryan Gosling är jävligt snygg, eller iallafall i filmen. Känner mig lite hungrig, funderar på att äta lite chips. De andra snackar om att suga av killar, jepp, sånt kommer man på på natten ;) Nu blev det prat om film. Känner mig lite trött nu, men kommer inte kunna somna. Ylva och Aminda har problem med filmen… Jo, jag är nog ganska hungrig… Magen kurrar, har ändå ätit massa ceasrsallad, chokladdoppade frukter och chips, men sånt händer väll ibland ? Det kanske är normalt att ta en nattmacka eller två någon gång ibland. Inte för att jag har gjort det nu, är trots all höna hos Ylva + jag orkar inte resa min röv fån soffan och gå till kylskåpet. Kom på att vi också har tittat på "Flickan från ovan", även denna en riktigt bra film :) Känner att jag inte har något mer på hjärtat nu. Hoppas att ni sover gott, för det kommer inte jag göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0