Söndag


weheartit.com

Hej på er!
Söndag idag, ganska skönt sådär förutom att det är skolan imorgon, inte lika kul. Har inte bloggat sen i torsdags så ja kanske ska berätta vad jag har gjort...

Fredag: Studiedag, slappa typ halva dan sen ringde Ylva så drog hon, jag, Sofia & Alice in till stan. Riktigt mysig :) sen gick vi på bio (I am number four) men det visste ni ju redan.

Lördag: Gjorde inte så mycket, eller juste jag drog till tc med mamma, var tvungen att köpa lite allt möjligt som jag behövde.

Idag (Söndag): Kom för en stund sen hem från Barkaby, stannade där på vägen hem från en marina där vi kolla på en båt som vi typ ska köpa. Köpte en skinjacka, en sommar klänning och ett halsband i Barkaby ;)

Aja, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0