Svar På Tal



Svar: Jadu, man kan ha lite olika åsikter om hur en fjortis/bitch/wb ser ut... Och jag kan väll säga till dig att jag INTE är något av det !! Men aa, tycker personligen inte att jag ser ut som en sådan liten pryl, men det är ju din åsikt så... Pft, va snäll jag låter... Jag är inte en fjortis/bitch/wb. Om jag nu ska säga vad jag tycker, så jag absolut HATAR fjortisar. Men för att få ett svar på din fråga, det är så jag ser ut på bild, så, TAKE IT OR LEAVE IT !!

Men nu har jag en liten fråga till våra kära bloggläsare. Tycker ni att jag ser ut som en fjortis/bitch/wb ?
Svara ärligt tack !


Kommentarer
Postat av: Noelle

nej du är super fin Becka, jävla snorunge som vågar påstå något annat !<3

2011-03-07 @ 19:56:40
URL: http://noellesfoton.blogg.se/
Postat av: Ninni

Såklart jag tycker varför skulle jag annars fråga om det?

2011-04-01 @ 20:54:05
Postat av: Ylva

Hahah, nej du är verkligen inte fjortis. Till Ninni: Du verkar verkligen ha ett roligt liv, tycker verkligen synd om dig. Haha du är verkligen patetisk!

2011-04-26 @ 20:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0