hjärtstopp..

hejsan hoppsan alla glada människor!

har fått en ny favvolåt! " the funeral"- band of horses <3 mitt hjärta bara smääälter när jag har introt :) när jag först hörde den så tänkte jag att den här låten ska jag ha på mitt bröllop.... fasst sen såg jag vad den hette och då fick jag tänka om :) ett tips för er musikälskare, sök på youtube: how to play.....on guitar/piano etc det finns jätte många som filmar sig själva när det spelar, och visar hur man gör! :D idag var jag hemma hos min fantastiska malin! haha! och på väg hem från malin så höll jag på att tappa andan :) på fb så hade ngn skrivit grattis på min mors logg!! seriööst mitt hjärta stannade för ett ögonblick :S hur kunde du missa din egna mors födelsedag?? sen läste jag vidare på hällsningen och så stog det att det var i förskott:) då kunde jag andas ut igen!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0