daniel adams ray i <3 you...

hej hopp potatisknopp!


igår blev jag fjoooortis!! herreguud! känner mig gammal...fasst ändå icke :S puberteten..yuuupiie! jag har så tråkigt just nu :( alla ligger och sover, utom jag förstås :) kollar på tv. hökde precis ljudet för att störa dem andra så att ngn skulle komma, så att jag slipper vara ensam... im a horrible person.
  let me tell you about my birtday this year!


jag vaknar av att min fina familj kommer in och sjunger. fick lite paketar. mina favvoprisenter var nog mina joggingkläder.(skiiit snygga!) min far var schysst och skjutsade mig till skolan. det var då den här engelska skoldan var, som jag redan berättat om.
när jag kom hem var det inte så mycket tid kvar tills jag skulle åka på daniel adamms rays konsert!!! min kusin är ljudsättare på showen, och då fick jag två gratis biljetter. jag bjöd alice <3 omg han var sååå söt! alla tjejjer var som galna!( jag förstår dem).
sen efter konserten åkte jag hem till alice och sov över.

trevligt trevligt var det! men nu orkar jag icke skriva mer, kanske imorrn men inte nu :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0