Dansshow

Hejsan!
Gick och la mig vid 2 igår. Hade tänkt att sova till 11 men jag kunde inte somna om efter att jag vaknat.
Haha, är väldigt trött just nu. Men ska gå och duscha, då brukar man bli lite piggare. Har också blivit jätte förkyld under natten. Störande...:(
Men idag kommer mina föräldrar och tittar på showen, så det bli antagligen lite bilder som kommer upp senare.
Fast tyvärr inte ikväll, eftersom att jag ska till Aminda då. Ska bli jätte mys! ♥
Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen sticker vi iväg till Vallentuna Teater!
Showen börjar 15 :)
Haha, typ värsta fjortisbilden. Haha men det var ifrån Thailand förra sommaren.
Längtar verkligen till sommarlov! Asså det är fan bara dagar tills dess!
So najs!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0