Day 3 - Your favorite member of One Direction and why

Jag älskar allihop, men min favorit är NIALL HORAN!!



Haha jag och Vendela, satt och pratade och vi sa:

Man gillar Louis för han är så jävla rolig, man gillar Zayn för han sjuger sjukt bra,
man gillar Liam för han är bara för snygg och man gillar Harry för att han är himmelskt
söt, men man bara gillar Niall, har ingen förklaring jag bara ÄLSKAR Niall.
Haha, man gillar ju alla för mer saker än jag skrev men orkar inte räkna upp dem :D

Haha nu låter det som jag dissar Louis, Zayn, Liam och Harry. Men bara så ni vet jag
ÄLSKAR dem oxå. :D Aaa, hehe så jävla sköna allihop...!

Men det roliga med Niall, det är att han äter hela jävla tiden. Och Hans skratt har ni hört
hanns skratt?

Här kommer en video:


Haha så sjukt gulligt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0