I know, uppdateringen suuuuuuuuuuuger -.-


Jag vet, har lagt upp den förut, men den är ju så sööt ♥

Tjaaa !!
Har typ pluggar arslet av mig !!
Har 2prov denna vecka, ett nästa vecka och ett nästnästa vecka -.-
Men ja, igår funkade ju inte blogg.se... Fast ja, jag kan faktist inte skylla på det :S

I lördags var jag iallafall på katolsk konfermation... Det var ju inte det roligaste jag har gjort, men hehe, jag och Emmi typ flumma asmycke, det var kuligt !
Sen åkte vi hem till dom, käka och hade allmänt kuligt.

Och imorron ska vi ha latin konsert -.- Fyfan va tråkigt det är ! Det finns 1 låt som är bra. 1 FUCKING LÅT !!!!!!!!
Gaaaash, önskar vi skulle fåå välja tema helt själva, dör typ av tråkighet, ungefär som ni som läser detta inlägg gör.

Wow, om du har hängt med hit borde du få ett jävla pris !!!!

// Rebecka Tha Snecka ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0