malin the icebreaker..

hej alla!

som alla redan skrivit så var vi och staka 1D i fredags,azzå igår :D som ni redan vet var det skit kul. och som ni redan vet var dem skiiitsöta. och som ni redan vet tog det en väääldigt lång tid. men nu hörde ni det igen :) vi tjejjer på denna blogg är lite förmycket med varandra! så fort något händer, som vi är med på allihopa, så skriver ALLA! om det.... ett enda stort inlägg typ där det står samma saker... men har utnämt mig själv till the ice breaker.... malin..... malin hwo? malin the ice breaker... aaah that malin! shuup så blir det. men det verkar som att jag har pratat om det iallafall... bra ice breaker! borde få sparken... me vem är chef över icbreakarna?? jAAAg! så jag tjyvar lite och fjäskar för mig själv och en lönehöjning skulle inte va fel ;)..... f**k vad jag är tråkig idag, känns det som :S jag är väääldigt flummig så jag tycker att allt som jag säger är hysteriskt roligt.... as always! :D neeej skoja ba!... som det där! det var inte ens kul :( men jag har hypnotiserat er så att ni ska läsa denna blogg även fasst den är fylld av dåliga skämt... no fensće alla andra fantastiskt tråkiga skrivare.... HAHAHA! ok det där va faktiskt liiite kul ;) ni är underbara skrivare (haha det där lät som om jag skrev om en utskrivare(som skriver ut papper) (+ kan man skriva inom parantes i en inom parantes?) kul va?) och ni är underbara värninnor åsså! puss och kram älskar er över allt annat!

ni läsare är även suuuperfina! kram kram alla utskrivare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0