Onsdag 4 Maj 2011


I Central Park :D

Tjotjo !
Slutade 13.15 idag *happyface*
Åkte in till Täby C med typ alla tjejer i E2 och Fia ;)
Jag och Saskia tog hål i örat :D
Jag var så jävla nervös, haha, jag brukar inte vara rädd för nålar (det är väll en nål ? hmmm, svår fråga !) men idag var jag det !! Haha, och alla stog och tittade...
Men jaja, det blev jättefint iallafall, gjorde knappt ont alls :D
Malin (som bloggar här) var så jävla emot det och kallade mig och Saskia galna bara för att vi skulle ta hål i örat och vet ni vad ? Malin kom själv hem med ett hål i örat ;)

Seriöst, jag har gjort ett helt inlägg om mitt jävla öra ;)
Ska sluta, skriver senare.
Puss
//Rebecka Tha Snecka ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0