Piercingar

Ja, såg att Rebecka skrivit om att Saskia, hon och Malin tog ett till hål i örat.
Hahah tyckte det var väldigt roligt att Malin tog. Hon var väldigt anti mot oss när vi satt och filosoferade (haha mitt nya ord) om ett till hål i örat.
Men har alltså själv funderat på detta. Är inte är inte säker om jag vill ha ett till på öronsnibben, eller ett längre upp på örat. Har hört att det gör ondare att ta längre upp, eftersom att man gör ett hål genom brosket...:) Eller jag kan ju göra både och......
Äh fan, jag tar ett till på örsnibben :)
Men piercingar...jag tycker det är väldigt snyggt till en viss grad. Tycker det är fint med navelpiercing, (som jag faktiskt funderar på att ta) något till hål i örat, eller en liten silvrig sten näsan, alltså ingen stor ring eller något sånt menar jag då. Allt annat kan vara lite överdrivet...
Piercingar är faktiskt riktigt fint!
...fast som sagt, till en viss grad :D
PUSSAR OCH KRAMAR FRÅN YLVA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0