roligt roligt!

hej alla!

jo ja, idag var det väll en trevlans dag! tror jag... är lite senil kommer inte igåg så mycket. idag var det tyskaprov. det gick väll sådär :s men oftast så blir det bara kaos på mina prov.... men jag återkommer till det när jag vet resultatet. :) nu sitter jag här men familjen och kollar på monty pithon (stavning?) seriöst för er som ej sett den rekomenderas den starkt! heeelt galen film! och när jag endå är inne på det galna film-stuket så rekomederar jag "ace ventura"! en väldigt rolig film!

          som sagt så är det en galen film



    


några skämt:


om hussana binladen (stavning?) hade ängnat sin tid mer åt cod (ett pangpang spel) så hade han vetat att det ej lönar sig att campa! XD

dont fuck with me i have aids....



våra  är fyllda av vad vi måste göra, är att tända dem... :)



kram kram på er och sov så gott!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0