That special phonecall ;)


Ringde med bla. de här brudarna... Nej, vi är inte alls tjockisar :D

Men okej, jag skulle tydligen prata, så Zara ringde dit.
Vi hörde inte att de svarade så Zara typ "Hallå?"
Och då var det nån brud som i luren bah "Ja hej!"
Jag skulle prata, men jag blev typ hyper och spran iväg :P
Här är vår lille konversation (Jag=R  bruden=B):
R: Bor One Direction på det här hotellet?
B: Va?
R: Bor Harry Styles på det här hotellet?
B: (Tänk er att hon låter som världens jävla bitch) Jag tror inte det, men jag kan kolla... (Hon kollar) Ja jag vet inte om ni är oseriösa eller inte, men här det då ingen Harry Styles.
R: Åh nej :(

Haha, jag ska fan ringa tills jag kommer prata med dom!! Iof kommer det inte vara så mycket pratande utan jag kommer mest skrika, men det är en helt annan sak ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0