weeks like this can go and fuck them self!

hej alla!

min hjärna flippar uuuur! nu ska jag klaga... tjooho!

torsdag: genrep 16.00- 20.00 extra dans (annan dansskola) 19.00-20.15
fredag : genrep+show 16.00
lördag: genrep+ show oklar tid
söndag: genrep (annan dansskola)
måndag: eng-prov
tisdag: show+ no prov
...
pust.. ujuj! nej men jag ska inte klaga, jag menar jag får lixom göra det jag tycker om mest över allt annat, stå på scenen och skötta skiten ur kroppen. älskar att känna det där pirret i magen precis innan man ska upp... det där pirret som finns där även fasst man har gjort det miljoner gånger! ioförsig försvinner det efter att musiken man tränat till miiiiljoner gånger! man blir såå taggad!

nu blev jag väldigt glad! haha humörsvängningar, always! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0