2 Oktober 2011

Bara ville säga att vi är så jävla ledsna för att eventet inte var så bra som vi hade hoppats på. Och jag måste säg att vara där inne i typ 13 timmar, inte var värt det lilla vi fick.
Men det jag kan känna är att vi har blivit lite "bortskämda". Jag har ju faktiskt bild med alla och då blir det lite av en besvikelse när man får autografer :(
Fast egentligen ska vi vara så sjukt glada. Det är faktiskt inte många som haft sån tur som oss. Första gången jag åkte in och "stalkade" one direction fick jag bara en autograf av Harry på min sko och ändå var jag överlycklig. Nu fick vi autografer av alla och dessutom deras singel och en liten One Direction plupp. Nu ska jag stoppa mitt deppande och tänka på allt bra vi varit med om och hur glada vi var då! :D ♥
Många One Directions fans har inte ens sett dom och här gnäller vi om det här...
Och ännu värre här whinar vi om det här medans andra barn dör av svält. Det är något att vara bekymrad över...
Men ändå Fuck My Fucking Life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0