.

Jag gråter inte för att jag är otacksam. Jag gråter för att vi kämpa i månader för att vinna den här tävlingen och fick inte ens en timme med dem.
Jag gråter för att vi köade i sammanlagt nästan 12 timmar och ändå så får fans (som inte ens är fans) som har köat i en timme armband.
Jag gråter för att det var kaos för att få armbanden och att jag bara ville åka hem och skita i allt.
Jag gråter för att sen väl på eventen kunde jag inte se dem och fick på slutet bara se dem i max en minut.

Men jag är ändå tacksam för att jag fick dem minuter, dem var bland dem bästa i mitt liv.

Thank you Harry, thank you Niall, thank you Zayn, thank you Louis, thank you Liam.

Älskar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0