On Tha Baass

Haha, Yes, nu sitter man på bussen på väg till skolan. Sitter bredvid Ylva och är lite osocial ;P

Idag har det fredag! Who! Helg, ljuva helg. Haha, nemen det ska bli jäkligt skönt. Jag ska själv bo hos Becka hela helgen, för mina föräldrar ska bort :)

Haha, LOL, upptäckte just att Ylva sitter och bloggar bredvid mig ^^
Haha hon tog just kort så om någon vill läsa Ylvas inlägg så troligen finns det under mitt ;P

Men det var allt jag hade att säga för nu, vi får väll se om det blir nåt mer inlägg idag men, det är nog troligt nät jag har tråkigt på matten :D

Men ha en bra dag alla fantastiska människor som läser vår blogg ♥

Haha, bilden blev lite knäpp. Ylva ser skit bra ut (som alltid), men jag ser ut som en liten unge som ätit för många kakor :/ hehe, men man ska bjuda på sig själv? Med de vackra orden avslutar jag mitt inlägg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0