Tumblr ♥

Yes, jag börjar värkligen älska Tumblr.
För er som inte vet vad det är för någon så är det nästan som Twitter
eller en mini blogg, fast man lägger nästan bara ut bilder. Typ Instagram...
Hehe, det finns tusen olika såna där pogram :/

Jag älslar värkligen bilderna jag hittar där spara nästan varenda en.. hehe
kankse är att stjäla bilderna när man inte ger ägaren cred för dem men iaf,
det är väldigt fina bilder som jag inte hittar någon annanstans (inte för att jag letar men ändå)

Hehe, min tumblr är rätt full med 1D-stiuff, men ibland blir det Bieber och Harry Potter.
Haha, altså mitt liv ;D Haha, nee, men tre saker som har världigt stor betydelse i mitt liv. :)

Men här kommer en länk till min tumblr:
MIN TUMBLR
MIN TUMBLR
MIN TUMBLR

Komentera gärna inlägget om ni har tumblr eller tänker skaffa så kan jag följa er. ♥







Tre bilder ffrån tumblr :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0