I Brist På Rubrik Så Skriver Jag Så Här

Haha, var precis inne och kolla lite på vår blogg och såg nästan bara inlägg från becka :/
hehe, men jag vill inte blogga med den där hemska designen.
Ähh, how cares? Nu ska jag börja blogga regelbundet (or I'll try) trotts den.

Men iaf, idag har jag varit i Stockholm :)
Jag, Aminda och Ylva gick hela drottningatan i letandet efter en Iphone skal butik.
Hehe, plus att jag hade klackskor, världens bästa skor när man ska gå i stan, så nu har jag
skav sår på hela fötterna ;( och vi hittade aldrig butiken... Men man ska se saker posetivt,
hehe, vi åt iaf på McDonalds och ders pomfritt förgyller ju dagen så ;P



Haha, var tvungen att lägga in den där gubben ;D
Och tummar upp för ett par skor jag såg på din sko, vet inte om
ylva och Aminda tyckte de var så snygga men jag älskar dem och
jag ska be mamma köpa dem åt mig. Hmm, kanske kan kolla om det finns
någon bild på skorna på deras hemsida kan kollla och lägga upp bilden sen isf.

Nu sitter jag här ensam framför datorn, och kom just på att jag borde
göra matte, ligger LITE efter de andra :/ men orkar inte det så, det kommer bli lite
random inlägg från mig senare, tro mig ;P

Men ska föröka fixa bild på skorna och jag glömde nästan att säga att även jag
har skaffat en Iphone nu :DD Haha, en efterlängtad sådan, men beställde den på
internet så får vänta lite innan jag får den i min hand, men då lovar jag att ni ska
få se ett kort på den. Hehe, det är en helt vanlig vit IPhone 4, men kan vara lite kul ändå.

Ha det så bra nu, alla fina läsare så avslutar vi detta inlägg med en fin sång :) ♥
The Man Who Can't Be Moved - The Script


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0