Hej igen!

Måste bara säga att det är konstigt att vi har någon statistik överhuvudtaget! Gick in och kollade den och förväntade mig 0-2 visningar per dag typ hehe :) Men det var ju mycket bättre än så! Tack så mycket! ;)
Förutom idag tror jag att det senaste jag skrev var i början av november höhö. Men sedan dess har väl inget speciellt hänt...livet flyter på liksom ;)
Jag har i alla fall haft ett bra jullov. Har åkt lite skidor i Trysil och träffat släkten och varit med kompisar :)
Olivia som flyttade till Skåne innan vi började 6an kom också hit till Stockholm. Så det var trevligt att få träffa henne :D
Jag kom precis hem från träningen så jag ska hoppa in i duschen. FYI :D
Jävlar vad jag längtar efter sommaren...fett deprimerande att snön inte ens kommit och man vill ha sommar...
BAJS
PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: resume writer

Personally I like how your house looks like here - it's so green and fresh!

Postat av: Ylva

Haha thanks, but that's not my house. That's a bungalow we had when we were inThailand :)

2012-02-04 @ 22:14:51
Postat av: marcus

Fin blogg du har :)

2012-02-24 @ 14:49:38
URL: http://marcuswoxter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0