jag lämnar en plats för att åka till en annan plats för att sedan dra mig vidare till en annan plats och efter den platsen åker jag hem :)

hejhejhejhej människor! jag sitter på hotellet och väntar på att vi ska få checka ut, sedan händer den första delen på rubriken... mycket intresant... jag känner att bloggen har fått tagit del av min kreativa sida nu på senare tid, jag känner avslappningen i mina fötter (mina fötter har somnat -.-) IALLAFALL PEOPLE... stoppade precis en torr kaka i min mun, den smakade choklad, mycket trevligt och en utrest bra smak... det vara bara synd att kakan är så liten och min mun så stor... ack vad synd, men jag tror kakan har det yttrat bra i min mage, NOM NOM! min kreativitet börjar avta, får se när jag bloggar mästa gång! TACK OCH ADJÖ, ÄT MASSOR AV SNÖ (om du är i fjällen... annars får du komma på något själv som rimmar på adjö och som man kan äta...)

Kommentarer
Postat av: Klara

du är störd. älskar dig och saknar dig som en gris saknar sin halm med grisbajs. bara för att fortsätta på temat ;) puss!! <3

2011-08-03 @ 02:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0