Milkshake på ett internetcafe på Rhodos

Har det awsome här! Tyvärr ingen bra updste från min sida eftersom att det inte finns internet. Är strålande väder 30-40 grader någonting. Men nästan läskigt va mycket turister (svenskar) det är här. Vi brukar inte åka till sånna här extrema turistställen. Men det är väl trevligt ibland. Men jag har det skitnajs här. Finns små affärer överallt med jätte billiga armband/ringar och sånt. Finns också så sjukt snygga skor här! Har inte köpt några för jag vill ha alla...hehe :) De andra blir helt galna på mig för jag stannar ivarje affär och tittar på skor, armband, rungar, kläder eller något :) Asså gud va jag satt o garva åt Rebeckas inlägg, haha! Saknar dig (och alla andra) så sjuktmycket) Hoppas att ni har det bra så hörs vi! Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0