Say I Am Wonderful

TJOSAN BANANER!! REBECKA HÄR MOTHER FUCKERS!! Har det bra här i kroatien, awsome väder och har fått världens snyggaste bränna... minus the awsoma vädret och den snygga brännan... Har vart här sen i onsdags och idag är den ända dan som det inte har regnat + jag har bränt mig så just nu ser jag ut som en tomat som någon jävel har smort in med ketchup... Får mig att tänka på Felix reklamen... Vilken normal människa äter egentligen ketchup på tomat? Ehe, det är sånt jag tänker på när jag i min ensamhet lyssnar på musik och drogad twitter... MEN JAA... Kommer hem om en dryg vecka, får hoppas att jag inte ser ut som en tomat med ketchup, utan kanske en tomat UTAN ketchup... Hmm, det skulle va något va!! Btw, just nu lyssnar jag på kompispris... Kopiöst bra låt, mycket kreativ och bra... JAG KÄNNER ATT NI BRYR ER MYCKET OCH JAG KÄNNER ÄVEN ATT JAG ÄR HUNGRIG SÅ JAG SKA LETA EFTER NÅGOT ATT ÄTA, CIAO BITCHES!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0