VÄRLDENS LYCKLIGASTE

Haha, jag är så jävla ful på den här bilden. Den blev lite misslyckad eftersom att det här var precis när de skulle gå vidare.

Haha, lika ful på denna, but I don't care! Är så jävla glad ändå!
Fick autograf från Niall och Zayn också.
Haha, har också One Directions energidryckburk hemma hos mig :) Alltså, en som de har druckit ur :)
Fick tyvärr ingen bild med Harry, men fick en kram!!!! :)
Sofia och en suddig Niall :)
Zayn, Liam och Harry har sagt "I LOVE YOU TOO" till mig ♥
Har också en video på när Zayn säger: Jag älskar dig Ylva. Fast blev mer "Jag elskar dig Ulva" Haha, så sjukt gulligt! Fattar inte att allt det här har hänt! :D Så sjuukligt glaaad! :D
Puss från världens lyckligaste! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0